Moderné riešenia ako zjednodušiť prácu nákupcu.

 ...dúfam, že najbližšie o rok.... To sú myšlienky väčšiny nákupcov pri vystavovaní objednávky. Množstvo prevádzok, položiek, veľkostí, dodávateľov túto prácu sťažuje, predlžuje a komplikuje. Ako sme vyriešili tento problém pre väčšinu našich spokojných zákazníkov? Objavte prostredie privátneho e-shopu, v ktorom sa budete cítiť komfortne, bezpečne, pohodlne a ktoré šetrí váš čas.

Pozrime sa na 9 jednoduchých krokov, ako zjednodušiť prácu nákupcu:

 

1.     Nastavenie prostredia na mieru

Základom je vybratie položiek, ktoré skutočne potrebujete. Pripravíme vám prostredie e-shopu, v ktorom sa budete cítiť ako doma. Bez zbytočných položiek, ktoré nepotrebujete, tak vytvoríme jednoduchý a prehľadný objednávací systém. V ponuke máte iba položky, ktoré chcete nakupovať, prípadne máte  ich nákup schválený vedením.

 

2.     Napojenie na váš ekonomický software

Od nákupcov zaznievali pripomienky: „Aj tak musím objednávku nahadzovať do nášho ekonomického systému. Musím robiť dvojitú prácu.“ V dnešnej dobe väčšina moderných ekonomických softwarov  ponúka možnosť importov. Stačí ak si pri vystavení objednávky v prostredí privátneho e-shopu zvolíte export cez xls formát a ten jednoducho naimportujete do vášho ekonomického softwaru. Je príjemnejšie robiť objednávku v prostredí, kde vidíte ako výrobok vyzerá, aké sú jeho vlastnosti, počty kusov v balení a aké technické požiadavky spĺňa.

 

3.     OPAKOVANÁ objednávka na 1 klik

Väčšina našich zákazníkov prichádzala s prosbou: „Opakujú sa mi tie isté objednávky pravidelne, dá sa tento proces uľahčiť, aby sme nemuseli pracne nahadzovať položku po položke?“ Požiadavku sme zapracovali a vytvorili pre vás možnosť vytvoriť opakovanú objednávku „na jeden klik“. Nemusíte tak pracne nahadzovať položky do nákupného košíka, stačí zopár klikov a objednávka je znova odoslaná.

 

4.     AUTOMATIZÁCIA objednávok

Chcete myslieť na vytváranie objednávok minimálne a nestrachovať sa, že niečo zabudnete objednať? Stačí ak si v privátnom e-shope zaškrtnete možnosť automatického odosielania objednávok. Nemusíte myslieť na zaslanie pravidelne sa opakujúcej objednávky. Systém vás upozorní, že je potrebné odoslať objednávku a vy sa môžete venovať iným dôležitejším veciam. Nemusíte sa strachovať, že systém bude odosielať objednávky nekontrolovane. Vždy je potrebná autorizácia a schválenie jej odoslania.

 

5.     online stav čerpania náhradného plnenia

Ak pri objednávaní tovaru využívate možnosť náhradného plnenia cez našu chránenú dielňu je praktické, aby ste si počas roka vedeli prekontrolovať váš aktuálny stav čerpania náhradného plnenia. V privátnom e-shope máte všetky informácie ucelené a jednoducho prístupné.

 

6.     Delegujte a BUĎTE INFORMOVANÍ

Dávame vám možnosť delegovať výber potrebného OOPP na jednotlivých zodpovedných. Čo to znamená? Vy ako správca pridelíte jednotlivým užívateľom (prevádzkam) právomoc, čo všetko môžu nakupovať. Zároveň vás však môžu informovať o ich nových potrebách a vy sa rozhodnete, či im objednávku schválite alebo nie.

 

7.     Kontrolujte si Vaše výdavky

Okrem nastavenia povolených položiek si viete nastaviť aj limity objednania na jednotlivé osoby a oddelenia čím máte svoju spotrebu a náklady pod úplnou kontrolou. Vyhnete sa tak nepríjemnému prekvapeniu z prečerpania rozpočtu.

 

8.     Váš sklad u nás

Nechcete mať viazané prostriedky v skladových zásobách? Máte v spoločnosti nastavené limity výšky skladových zásob, ktorých sa musíte držať a ste sankcionovaný za ich prekročenie? Zarezervujte si vaše skladové zásoby u nás. Privátny e-shop vám umožňuje vidieť, čo všetko pre vás držíme skladom a po ich objednaní máte tovar do 24-hodín u vás. Nemusíte tak zaťažovať finančný rozpočet, čakať  na linke a manuálne preverovať aktuálne skladové zásoby a ich dodanie. Je to ďalší z nástrojov, ktorý pomáha pri rozhodovaní, čo a kedy objednať. Zároveň sme Vám kedykoľvek k dispozícii cez online chat kde sa môžete na čokoľvek opýtať.

 

9.     VŠETKY informácie na jednom mieste

V privátnom e-shope sú všetky potrebné informácie na jednom mieste. Pre správne rozhodnutie máte možnosť náhľadu do vyhlásení o zhode, certifikátov, informácií od výrobcu, katalógový list. Rozhodovanie je jednoduchšie a vy nemusíte čakať dlhé hodiny, kým Vám niekto zašle požadovaný dokument.

Veríme že 9 jednoduchých krokov Vás presvedčí, že privátny e-shop Vám ušetrí čas a finančné prostriedky. Pridajte sa aj vy k našim doterajším spokojným zákazníkom. Chceme, pomôcť Vášmu úspechu, a preto Vám ponúkame možnosť využívať moderné efektívne riešenia vo vašom podnikaní. Je to jedinečná príležitosť ako pracovať rýchlo, jednoducho a spoľahlivo.

 

Kontaktujte nás a my Vás s radosťou budeme informovať o možnostiach Vášho privátneho e-shopu podrobnejšie.